Reklamacje ws. usług świadczonych przez wykonawcę, dotyczące np.
- braku lub nieprawidłowego harmonogramu
- braku odbioru odpadów komunalnych
- niedostarczenia pojemników itp
a także reklamacje ws. niewłaściwego świadczenia usług przez PSZOK przyjmowane przez Wydział Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego zgodnie z zasadami określonymi przez Radę Miejską w Bielsku-Białej w akcie prawa miejscowego.
Przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady od właścicieli nieruchomości lub przez PSZOK oraz wszelkie skargi i wnioski zgłasza się:
1) w następujących terminach:
a) w sprawie nieprzyjęcia odpadów w PSZOK – w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia nieprzyjęcia odpadów w PSZOK,
b) w sprawie nieodebrania odpadów komunalnych w terminach wynikających z harmonogramu – w terminie 5 dni roboczych licząc od daty ustalonej w harmonogramie odbioru odpadów,
c) w sprawie innych nieprawidłowości (np. braku dostarczenia pojemnika, worka) – w terminie 10 dni roboczych licząc od dnia wystąpienia nieprawidłowości,
2) w następujących formach:
c) za pomocą środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem elektronicznej Platformy ePUAP, opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Dodatkowe informacje w sprawie zgłoszonej reklamacji można uzyskać :
- dzwoniąc do Wydziału Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego pod numer tel. 33 470 12 62,
lub
- wysyłając e-mail na adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.