Terminy wnoszenia opłaty:

Właściciele nieruchomości częściowo zamieszkałych, a częściowo niezamieszkałych, składający deklaracje DGO-5 uiszczają opłatę co dwa miesiące w następujących terminach:

za styczeń, luty - do 20 marca,
za marzec, kwiecień - do 20 maja,
za maj, czerwiec - do 20 lipca,
za lipiec, sierpień - do 20 września,
za wrzesień, październik - do 20 listopada,
za listopad, grudzień - do 20 stycznia następnego roku.

 

Zasady uiszczania płatności:

Opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy uiszczać bez wezwania w terminach określonych w uchwale Rady Miejskiej

Wysokość opłaty wynika ze złożonej deklaracji (ewentualnie z wydanej decyzji bądź zawiadomienia o zmianie stawek).

 

Numer konta do wnoszenia opłaty:

Właścicielom nieruchomości zostały dostarczone indywidualne nr kont bankowych.

W celu uzyskania indywidualnego nr konta bankowego prosimy o kontakt  z Wydziałem Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego.

Informacje o indywidualnych numerach kont:

e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

osobiście: Wydział Gospodarki Odpadami, plac Ratuszowy 5,

IV piętro, pok. 401

Do czasu otrzymania numeru konta opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi można również wpłacić na konto ogólne.

Nr ogólnego konta bankowego dla OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI:

76 1240 6960 2735 2044 4444 4444

Niezbędne jest szczegółowe uzupełnienie tytułu wpłaty:
opłata za gospodarowanie odpadami
za miesiące: ... za rok:...
imię i nazwisko osoby, która złożyła deklarację
adres nieruchomości, której deklaracja dotyczy